pnrrikoo Meryem Ana Ot’unu kullananlar var mı? Doğumu kolaylaştırdığı hakkında birkaç kişiden işitiyorum. Suya ne zaman atılıyor doğum sonrası hemen sudan çıkartılıyor mu? Kullananlar beni bilgilendirirse sevinirim..
Havva-42 pnrrikoo 38+3 haftalığım 1 cm açıklığım varmış dün koydum bi kaç sure okudum ve suyu da içiliyormuş dün akşam yarım çay bardağı içtim şimdide içicem ama benimki çiçek gibi açtı ne ağrı var ne sızı😣 doğumdan sonra çıkarılması lazım çnkü nasıl suya koyunca rahimin açılmasını sağlıyorsa otu sudan çıkarınca kapandıkça rahim de kapanıyormuş yaşayan kişiler böyle söyledi
Canicim61 Sancı geldiğin de suya koyuyorsunuz ve o açıldıkça açılmaniz kolaylaşıyor.Doktorum bana içmemi de tavsiye etti açılmasına yardım olmak için bir parça alıp demleyip sabah akşam icebilirsin dedi .
Canicim61 @"pnrrikoo"Benim de ilk doğumum Allah nasip ederse.Deneyimim yok ama kullanım şekli bu olarak biliyorum.
SerraveAnnesii Bende aldım 36.haftadayım doğum zamanı sancılar başlayınca suya koyucam. 1 Yasin, 1 Fatiha, 1 felak, 1 nas, 3 ihlas suresi okunuyor diye biliyorum. Acaba suya evdeyken mi koymak gerekiyor hastanede mi ?