Htchknn Zadekuzu amin inşallah 🙏🏻 benim ilk doğumum inşallah benimkide bu kadar kolay çabuk ve sağlıklı olur. Çok korkuyorum ben 🙂
Anneays Zadekuzu ayyy Allah analı babalı büyütsün inşallah🙏🏻🙏🏻 Hayalimdeki doğum resmen, henüz 32 haftalığım ama şimdiden stresi sardı 😅😅😅 En çok korktuğum şey dikişler😇 dikiş attılar mı acaba size de🥲
Zadekuzu Anneays evet canim iki dogumimda da dikis atildi. Ağrılı bir durum degil uyusturuyorlar korkutmasin sizi dikişler. Zaten bebeginiz saglikla doğunca pek de umrunuzda olmuyor dikiş falan. Ben bebegimi izlemistim dikis atilirken hic anlamadim bile.