Hayal123 Hayırlı geceler 🙋 35 haftalık hamileyim 34. Haftamda doktorum bebeğin aşağıya baskı yaptığını söyleyip ilaca başlattı.. son bir haftadır da bebeğim aşırı hareketli normalde de hareketliydi ama bu aralar iyice arttı gündüzleri hiç durmuyor nerdeyse ve canımı acıtıyor.. iyi bir şey mi kötü mü anlamadım acaba erken doğuma neden olur mu kafamda deli sorular🙄
Semakacan Hayal123 bende 36+6 canım benimde aynı cok hareketli ve hareketleri acıtıyor hala bide yeri daralıyor hareket edemez diyorlar bizde ters tepti 😄
Hayal123 deletedmom503 inşallah öyledir canım normalde hafta ilerledikçe yer darlasir ve hareketler azalır diyorlar ya o yüzden kafama taktım açıkçası..