Sltnbl ben doktoruma sormuştum hijyen olduguna inandıgın bir yerde yaptırabilirsin ağdanın bir sakıncası yok hijyenik ortam önemli enfeksiyon açısından demişti. 5.5 aylık hamileyim her ay gidiyorum. Hamile oldugumu biliyor zaten gittim kişi daha da titizleniyor gider söylersiniz imtina gösterirler. Hamileyken en rahatı ağda şüphesiz.