Yanne düzgn beslenirsen mümkn olnca da oturursan hiçbir sorun olmaz çok ayakta da zor sürekli oturarak çalışınca da zor dengeli olup bi de kendine dkkt edersen sorun olmuyo ben mesela ilk gebeliğimde sürekli oturarak çalışıyofm 18 haftadan sonra doktor izin vermedi bebek doğm pozisyonu aldığı için doktor aksini demediği sürece dinlenerek her şeyş yapabilirsn