Günaydın ikinci gebeliğinizde bebeğinizin hareketlerini ne zaman hissettiniz acaba. İlk gebeliğimde 17-18 haftalarda hissetmiştim yanlış hatırlamıyorsam. Şuan ikinciye 17+3 haftalık hamileyim ama hiç hareket hissetmiyorum. Bir de korona oldum şuan karantinadayım. Hareketini hissetmemem normal mi yoksa bebeğe birşey mi oldu diye korkuyorum. İkinciyi daha erken hissedersin diyordu çünkü herkes