Elifnazik Bana da boyatma dedi ama ben çok beyazım var diye baya zorladım doktoru. Bitkisel boyalar bile az da olsa kimyasal içeriyor ama çok istiyorsan saçında çok bekletmeden, diplerine degdirmeden boyat dedi. Ben de 12. Haftanin geçmesini bekliyorum.