goldumsu aylinnntrhn tansiyon vs ilaçlarla etkileşime geçiyormuş onun dışında gebelikte bi sakıncası yok. İnternette hangi ilaçlar olduğunu görebilirsiniz. Ben tükettim nerdeyse günde 2 tane yediğim bile oluyor.
Newmom16 Greyfurt tek başına yenebiliyor ama şuan ilaç kullandığınız için tüketmeyin ben biraz araştırmıştım ilaç kullanan kişilerde ilacın etkisini kaybettiriyormuş ve zehirleme olayı bile olabiliyormuş isterseniz doktorunuza sorun yine de.
1anne1gebe greyfurtun kendisi degilde suyuyla bazi ilaclarin zehirlenmeye kadar gidebildigini biliyorum onun disinda gebelikte tuketilmesi hakkinda aksi bisey duymadim ama yinede doktoruna danissan iyi olur canim.
goldumsu aylinnntrhn ben şahsen evhamlı davranmıyorum canım kola bile çekerse içiyorum sadece greyfurta bakmıştım oda ilaçla tepkimesi olduğunu bildiğimden. Annelerimiz bizi doğurduğunda ne bulurlarsa yemişler sapasağlamız. Abartmadan herşey yenilebilir bence. Doktorlar fast food vs. normalde de tavsiye etmiyorlar kilo yağ içeriğinden kaynaklı. Yediklerimiz bebeklerimize zarar vermez bizim kilomuzu etkiler
aylinnntrhn goldumsu ben de aynı canım ne isterse yiyorum ama bu meyve için biraz aklım karışmıştı şimdi daha rahat yiyebilicem canım tesekkürler ☺️