Nasaearth benimmdunyamm özelde doğum yapacağım ebe 8-9cm e kadar bizim kontrolümüzdesin sonra dr çağırıyoruz dedi ben de bi düşünmedim değil neden o kadar para veriyoruzki dr ya yetişemezse 8cm den sonra diye 🤔
Lulikli benimmdunyamm ben muaynelerde denk geldim 1-2 kere, açıklık olunca doktorumu aradılar doktorum öyle gitti. 15-20 dakika da da geri geliyor. Hani muhtemelen çoğu da böyle son dakika gidiyor
Cicilibicili benimmdunyamm açıklığımı ebeler kontrol etti ve bilgi verdi, doğuma girerken doktorum geldi ve o doğum yaptırdı. Ama özelde doğum yaptım ben devlet hakkında fikrim yok
1yigitinannesi benimmdunyamm Ben özelde doğum yaptım. Ebe açıklığı kontrol edip doktoruma haber verdi ,doktorum da hemen geldi kendisi doğum yaptırdı.
Newmom16 Normal doğuma doktorların neredeyse hiçbiri girmiyor ebeler doğurtuyor bu durum özelde de böyle.
benimmdunyamm Newmom16 yani özele para vereceğime devlette dogururum daha iyi ben özelde doktor dogurtuyor sandım
Ceren_01 Newmom16 Kardeşimin iki doğumunu da doktor yaptı biri sezeryan biri normaldi özelde yapıldı ben daha doğurmadım bilmiyorum
Morprenses Newmom16 hayır benim doktorum giriyor doğuma saat kaç olursa olsun özel hastane Önce tabi ki doğum başlamış mı diye ebeler kontrol ediyor her şikayette gelmez doktor doğum başlayınca çağırıyorlar geliyor
Tontikannesi Newmom16 yo doktor giriyor ozele gidipte ebe içinmi odicem para ilk cocugumu doktor dogurttu gece geldi bide
vesilece Evet canım doktor doğumuna giricem desede inanma 🙈 her şeyi ebe yapıyor son dk kordon kesmeye falan uğruyor özelde
benimmdunyamm vesilece para tuzağı iste bende diyordum ilerde doktor normal doğum derse ozele geçerim özelde dogururum doktor yapar en azından diye meğer ondada ebeymis
benimmdunyamm Nasaearth yalan söylüyorlar demek ki canım birde şey okudum gece mesela sancin tuttu gittin doktor gelmiyormus zaten ebeler dogurtuyormus
Mrskocc Benim doktorum da ben giricem dedi . Yani zaten dogumun başından sonuna kadar duran doktor azdır , ya da özel klinik doktorudur ama 8 cm açıklıktan sonra da gelmesin zahmet etmesin yani 😃
Ceylin680 benimmdunyamm ben dogumu gece devlette yaptım .bayağı kalabalikti 3 doktor ve 4 belki 5 hemşire vardı.bana erkek doktorlar yaptırdı doğumu.dogum sonrası tek doktor hem dikisimi attı.hem 5 gün hastanede yattım durumumu dosyamı hep gelip takip etti.yani duruma bağlı kim varsa o ilgileniyor.