Ceylin680 Nazlimom ben Bepanthol kullandım.doktor bana her bez deisiminde sür pisigi bekleme demişti.öyle yaptım .hiç pişik olmadı.
Hzlkaya Nazlimom bübchen çok güzel yatmadan sürüyorum sabah bile hala beyazlık oluyor bezi dolu olmasına rağmen sudocrem de güzel bepanteni çantama koyuyorum dışarda sürüyorum 😊