Merhaba arkadaşlar ben demir ilacı olarak şimdiye kadar gyno Ferro sanol kullanmistim günde bir kere ilacım bitti doktora gitmeme 10, gün var diye ilaçlarımı saglik ocağına yazdırdım bana Ferro sanol duodenal vermişler iki kutu üzerine de günde iki kere yazmışlar 31 haftaligim kansızlık da var iki tane mi içeyim 1tanemi bilemedim bu ilacı kullanan varmı aranızda kaç kere içiyorsunuz