Seymasezer Kızlar robot süpürge almak istiyorum kaç aydır para biriktiriyorum ama paramın çöp olmasından korkuyorum. Kullanan var mı hangi model kullanıyosunuz. Memnun olan satsın bana ajajaja
SerraveAnnesii Roıdmı eve plus kendiliğinden çöp hazneli 4 aydır kullanıyorum çok memnunum. https://ty.gl/o1hpxca0c4 Biz 5 bine almıştık fiyatlar artmış maalesef 🥲 silmesini hiç kullanmadım ama iyi diyorlar. Bana süpürsün yeter 😀