Merhaba ben de geçen hafta erken doğum yaptım bebeklerim kuvezde. Birinin kanında enfeksiyon çıktı. Çok korkuyorum nolacak? 1 haftadır antibiyotik tedavisi gördüler. Birinin durumu iyi. Diğerinin de bugün bitecekti normalde antibiyotik tedavisi ama kanında enfeksiyon çıkmis. Elim kolum bağlı dua etmekten başka bir şey gelmiyo elimden .