Deletedmom5545 1665gr doğdu.küveze aldılar.dogum odasında görmem için yanımdaki masaya koydular baktım kızıma .benim kızım 55 gün kaldı küvezde.normalde daha az kalırdı ama bagzi skntilari vardı.yenidogan problemi deil sonradan anlaşıldı.insallah sizin bebeğiniz hem zamanında doğar hemde sağlıklı olur.saglikli bebek erkende doğsa çabuk toparlaniyor.