Betul44selinay 36+1 de bebek 3430 çıktı gelişimi iki hafta önde 39 haftalık gorunuyor nst de sancin görünüyor dedi doktor sizce ne zaman doğururum gece full kabus gördüm biraz korkuyorum doğumdan 🤢🤢🤢🤢