Asyami geçmiş olsun canım benimde 1 hafta önce öyleydi idrar yollarımda enfeksiyon çıktı mutlaka doktora git enfeksiyon olmussundur tek kullanımlık suya karıştırılan ilaç verdi birde antibiyotik şimdi çok iyiyim ihmal etme kana karışmasın benim kana da karışmıştı biraz.