biroglanannesii Sezaryen sonrası Kesikleriniz hemen hemen kaç günde iyileşti kızlar ? Ve ağrıları kaç günde geçti 🤔
pitircikannesii biroglanannesii Benim 1 hafta 10 günde dış ağrım yanmam geçti sonra yavaş yavaş iç ağrım geçti bol bol yürü yatma
Hzlkaya biroglanannesii 10 güne geçiyor ağrı ama dikişin iyileşmesi malesef ki o kadar kolay değil uzun süre izi kalıyor
cerenmina biroglanannesii bir haftanın sonunda 8-9. Günlerde ağrım geçti. Sağıma soluma dönerek yatabildim. Simdi 13. Gundeyim.cok şükür. Ben bol bol yürüdüm. Evde de dışarıda da yürüdüm.