Bussuk Merhaba 20 haftalık gebeyim bebeğimin sağ ve sol tarafında 12 mm lık su toplanması oldunu öğrendim. Bunu taşıyan varmı. Perinatoloji doktoru iyi demedi. Coculta zeka geriliği yürüyememe görememe givi sorunlar olanı söledi
Filiko Bussuk nasıl yani direk bunları mı soledı sana heöen fetal dna yaptr ya da Baska bulgu yoksa sıkıntı olmaz demedi mi
Ayliz_123 Bussuk geçmiş olsun bizim de yarın perinatoloji randevu su var ama gidip gitmemekte kararsızım detaylı ultrason yapılmamaktadır yazıyor ama bebeğin beyninde kist var denildi bakarmı acaba
Bussuk Filiko 12 mm yüksek dedi dua edin 15e yükselmesine yoksa coculta daha ciddi sorunlar olur dedi
Filiko Filiko benimde cift taraflı var fetal dna yonlendırdıler temiz cıktı eger yanında Baska rahatsızlık yoksa gecıcı bir durummus %90 gecıyor hatta youtu.be koroid pleksus yazın kırmızı onluklu bir doktor cok guzel anlatıyor bunu
Filiko Filiko ki daha 20 haftalıksın 30 hafta da cogu bebekte gecermıs bence Baska bir doktora daha gorunun
Bussuk Hayır mr la anne karnından sıvı alacak neden oldunu anlamak için ama tedavi ne anne karnında nede doğduktan sonra yok dedi cocuk böle dedi. Yani hiç ümit vermedi perinatoloji doktoru
Stabak92-- Allah şifa versin inşallah. Belkide sağlıklıdır bu kadar net nasıl konuşuyor doktor anlamıyorum.
Bussuk Stabak92-- ilk gebeliğim duyumda inanamadım öle kötü oldumki. Resmen cocuk engelli olcak dedi bu kesin dedi
Filiko Bussuk sonuc onemlı degil yazmıs sn zaten ne kadar mm olduklarını kıstlerın ama seni cok korkutmuş ben kac doktora gittiysem hepsi aynı seyı dedı yanında Baska belirtı yoksa %90gecer dedi ki fetal dna yaptrdm temiz cıktı