Bende 5 gun önce yaptım sehir hastanesinde çok güzel gerçekten ben gece yaptim dogumumu o yüzden gündüz ki kadar kalabalık ekip yoktu benimle aynı anda dogum yapan bir kız daha vardı onla ilgileniyorlardi son an bana da yetiştiler ama tabi benimki Bi anda geldi orası ayrı mesele 😅😅