gbyalcin 25arden bana duşa gir geçmezse doğum sancısı değildir demişlerdi, siz de deneyebilirsiniz bana iyi gelirdi duş
Ozlemre16 25arden Bende uyutmayan bel ağrısı ile basım dertte salı günü kontrolw gittim Dr normal yapacak bı durum yok dedi doğuma kadar sabir 🤲
Aysemus1 Büyük ihtimalle evet canım uyutmayacak kadar şiddetli ise açılman başlamıştır en iyisi doktor kontrolü ☺️
25arden Aysemus1 ilçede yaşıyoruz dün ilçede nst girdim sancılarım çıktı bende evde biraz çekeyim dedim fakat geceden beri hiç uyuyamadım
25arden gbyalcin duşa girdim duş esnasında hissetmiyordum fakat duştan çıktıktan sonra yine ağrımaya başladı şimdi çok hafif karın altıma vuruyor ağrı
25arden gbyalcin bel ağrım sürekli devam ediyor fakat karnıma vuran ağrı bazen on dakikada bir bazen 20 dkakida bir oluyor Dün alttan muayene oldum açılmam hiç yok