Gnysrp Burhan hocaya giden arkadaşlar hoca çalışabilir raporu veriyor mu acaba. İdari izindeyim şuan covid vakası çok vermeyebilir mi diye düşündüm giden çalışan arkadaşlar varsa bilgi verirse sevinirim
Melek-0 Bende ona gidiyorum daha haftam erken şuan ne düşünüyordur bilmiyrom ama önceki gebeliğimde kendim çalışamaz aldım ama senin kararına saygı duyacağını düşünüyorum ama kendi nacizane fikrim vakanın arttığı bu dönemde kendini riske atma derim
Gnysrp Melek-0 bende öyle düşünüyorum ama doğum sonrası da rapor sıkıntısı çekeceğimi biliyorum bakalım yarın için randevu oluşşturdum bakalım ne olacak