yase_bora Kızlaaaar gidiyorum, heyecandan sabaha kadar uyumadım. Allah herkese bu tatlı heyecanı yaşatsın inşallah 🤍🌸
Goz-deeee yase_bora Allahım sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin uyuyacagın son geceyide heycandan uyumarak geçiren kişiler anne denir bence🌸
Stabak92-- Allah yardımcın olsun. Kolay doğumlar nasip etsin inşallah. Benimde 37 +1 sezeryan olacak en fazla 10 günüm var. Bu arada üçüncü gebeliğim, tecrübeliyim ama yinede çık heyecanlıyım.
Leilaaaa yase_bora sağlıkla ve kolaylıkla gelsin miniş inşallah sizde iyi olun🙏🏻☺️Bu arada neden 37 bende plasenta previadan dolayı 37 de yapıcam dogumu inşallah sıkıntısız süreç olsun hepimize🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️