Merhaba güzel anneler evet doğurdum 39 haftalık aslında kontrole gitmiştim 8 şubatta meğerse doktorlar grevdeymiş ve doktor yoktu muayene olacağım sonra eşimle eve dönüyorduk ki hastanede bi tanıdığı varmış arkadaşının o yardımcı oldu bize beni doğumhaneden acilden muayne ettiler herhangi bi sorun yok dedi alttan muayne etti açıklık var dedi iyi dedi ultrasona baktı iyi dedi daha sonra nst ye bağlan dedi film orda koptu 2 defa nst ye bağlandım açlık için serum verdiler daha sonra tekrardan nstye girdim sancılar çıktı tabi benimde kasıklarım da ağrılar vardı daha sonra son defa ultrasonla baktı doktorlar bebeğin hareketlerinde yavaşlama var hemen sezeryanla alıcaz dediler ve hazırlandım ameliyathaneye gittim en son Işık’ları hatırlıyorum beni komple bayılttılar ve ameliyattan çıktıktan sonra narkozun etkisiyle ve ağrı hissederek bir ağlayışım var hastaneyi inlettim çok şükür ki evladımı sağ Salim kucağıma aldım ya o bana yeter onun için her acıya katlanırım yeterki o iyi olsun 🥰rabbim evladına kavuşmayı bekleyen anneleri sağ Salim evlatlarına kavuştursun İnşaAllah anne olmayı bekleyenlere de rabbim bir an önce nasip etsin çok uzun oldu ama hakkınızı helal edin 😌👼💙🧿