Polenpolen52 bıldıgınız size iyi gelen duaları lutfen soylermısınız , buzamana kadar yoktu bugun sabahlayacagım sanırım tansıyonumda normal panık atak oldugu barız belli nefesım gıdıyor birde yatttımmi yarım saat sonra hemen kalkıyorum huzursuz gece 23+5
Sevvaldogan Canım sürkli düşünme kendini başka güzel şeyleri düşün bebeğine kavuşacağın zamanı o mis kokusunu hayal et.. İçinin ferahlaması için inşirah süresini aç oku ayetül kürsi fatiha felak nas bol bol oku
Meltem_harun42 Sevvaldogan bende Perşembe günü sezeryana gireceğim hamileligimde pek sorun olmadı ama simdi gün yaklaştıkça devamlı tetikliyor bu panik atak bugün hastaneye gittim nstye girdim ordada oldu nasıl hastaneye yatıp o ameliyata sakin girecem günlük yaşantımida mahvediyor bu günleri nasıl gecirecem bilmiyorum iki oğlum var 3. Doğacak inşallah onlarda bu sorun yoktu sonradan oldu nasıl kendimi motivasyon edebilirim hep kötüyü düşünüyorum
ercszr Meltem_harun42 benim ilk doğum olcak epidural Sezer yan ptesi artık kafamın ici kazan gibi oldu yapamayacakmisom gibi çok korkuyorum
Seymanurrr06 Meltem_harun42 bende salı günü olacağım nasip olursa bende çok korkuyorum nasıl doğuracağım diye ya çok korkarsam diye 🥺
Seymanurrr06 ercszr bende salı günü olacağım inşallah bende çok korkuyorum yapamazsam hadi ameliyat kapısından geri çıkmak istersem diye düşünüyorum ya da belden aşağı tarafım uyuşunca huzursuz olursam daha çok korkarsam diye inanın bende bilmiyorum 🥺
ercszr Seymanurrr06 aynı bendede o düşünceler var Allah’ım yardım etsin artık biseylerde okumak istemiyorum iyice kafam fille dondu
Meltem_harun42 Meltem_harun42 Seymanurrr06 umarm hersey yolunda gider sorunsuz sağlıklı bi şekilde kavuşursunuz bebeginize
Cnsllll 7 ayetel kürsi 7 nas felak ihlas birde inşirah bide gün içinde Hasbünallahü Ve Ni’mel Vekil çekin
Seymanurrr06 ercszr benimde öyle pozitif sezeryan hikayeleri okuyorum bizim durumumuzda olup çok güzel geçirenler de var ama inanın bilmiyorum sakinleştirici isteyebilirim ameliyat öncesi 🤦🏼♀️
Thurkan29 Aynı durumdayım.11 haftamdan buyana hep panik ataklar geçirdim.Sezeryan olucam.Çok korkuyorum.Allah yardımcımız olsun.29+1 haftadayım.