Elaa34 Afiyet hastanesinde lale hanımı övdüler ama vefa yılmazerde afiyetten erdeme geçmiş lale hanım kadar iyimiş sanırım Lale hanım iyi ama afiyet hastanesi kötüymüş Vefa hanımda iyi diyorlar ama çamlıca erdem nasıl bilgisi olan yazabilir mi?