Zumrutkb Merhabalar hanımlar Akşamdan beri sol kasıgından bacagıma dogru bir agrı var . Adet sancısı gibi biraz uyudum ama sıcak su torbası olmasa duramıyorum. Bu kasılma mıdır sabah nst ye girdim 0 dı.
Betyblue Zumrutkb aynısı bendede oluyor aniden kalktığımda mesela kasıklarıma kramp giriyor doğum yaklaştığı için dedi bana doktor
ayseenur Yok canım o sancı değildir, sancı belden giriyor genelde. Sancı başlarda adet sancısı gibi düşün o şekilde oluyor kasıkta olmuyor yani
Zumrutkb ayseenur sancıymıs 🙂gece cok şiddetli arttı. Dogum basladı 2 3 saat sancıdan sonra bebiş kanala girmedi sezaryen dogurdum 🍬