33 te gittim 35 te gittim artık haftada bir gitmeye baslıyorum doktorum haftaya gel artık her hafta dedi 36 da gidicem yarın . 10 gün içinde gidildiğinde 1 tane muayene 1 tanesi kontrol olmus oluyor. Hepsinde ayrı ücret vermiyorsunuz. Sadece nst varsa ona ödeniyor