benimmdunyamm anladım herşey gönlünce olsun inşallah mutlu mesut buyut bebeğini inşallah… bende kaygı giderici ilac kullandım iki sene önce o yüzden merak ettim bende esimin sağlık sorunları oldu kaldıramadım artik psikolojim bozulmuştu iyice o yüzden doktor vermişti ama şu an çok şükür herşey yolunda 🤩😍