Kızlar dün gece adet sancısı gibi sancı cektim.
Gunduz de biraz vardı. İcim rahatlasin diye aksam doktora gittim 3 cm aciklik dedi ben şokk yatış yapalim dedi duzenli sancim olmadiği icin kabul etmedim eve geldim. Sabah erkenden kendi doktoruma gidicem. Cok heyecanliyim. Hafta olarak kücük mü ? Sizce sabah doğuma alır mı doktor yoksa ciğer gelistirici yapip bekler mi ? 🤩🤩