Esraustaoglu canım bende 26 haftalığım, dün gittim bende de ağrı vardı ama senin dediğin gibi şiddetli değil. Onun yanı sırma yanma ve batma var enfeksiyon için tahlil yaptım fakat çıkmadı doktorum bazen çıkmayabiliyor, ama anlattıkların enfeksiyona işaret her ihtimale karşı tek kullanımlık toz yazayım dedim haftan ileride erken doğum tarzı şey ile karşılaşmayalım ama vajina ağrısı olması normal bebek büyüdüğü için demişti