Ser_ Kızlar 38+5 de sezaryene karar verdik haftaya perşembe olmuş olacakta geç mi sizce sezaryen için
papatya981 Ser_ bence geç değil bebek anne karnında ne kadar fazla kalırsa o kadar iyi sonuçta sezeryan olacak kalabildiği kadar kalsın 😄
Ser_ Zeyyyn ayy bilmiyorum ki okuyorum burada işte 37 de 38 de suyum geldi vs deniyor bende diyorum o zamana kadar gelirse acil sezaryen durumu olmuş oluyor o yüzden
Semaan Ser_ çok saçma düşünüyorsun canım neden geç olsun aksine bana kalsa 40 haftaya kadr kaldın daha iyi erkenden alıp küveze sokuyolar çocuğun gelişimi açısından ne kadr kalırsa o kadar iyi