Fatmanur21 20+4 günlük hamileyim ve hareketlerini hala hissetmiyorum bu normal mi ayrıca hareket etmesi için yapılması gereken şeyler neler tatlı şeyler de yiyorum ama yok
Glsh14 Fatmanur21 bende 21+2 yim oyle aman aman hareket istemiyorum.benim kiz arada cani isterse narin narin dokunuyor.ama en net 25 ten itibaren hissedilmeye baslanirmis
Nurhan88 Fatmanur21 19+3 haftalık olduk bizde 13 haftalıktan bu yana hissediyorum artık daha sert hissetmeye başladım bu kişiden kişiye değişiyor yakında hissedersin merak etme
Ipekkarakus0 Fatmanur21 18 haftalıkken hissetmeye başladım cok hafif şimdi 19+1 im gün içerisinde yine hafif şekilde ama bariz hissediliyor kişiden kişeye değişirmiş bu durum bide benim bebeğim çok hareketli doktorum kesin hissedersin diiyordu 17 haftalıkken bile
Deryy Fatmanur21 24-25haftayq kadrdı galiba hissetmemek normalmiş bende ikinci gebelik ikinci kızım 20+3 üm kızım hareketli maşllh kendini epey hissettiriyo😂🌸
ebruk1994 Fatmanur21 23 haftalık oluyorum yarın 17. Haftadan itibaren hissetmeye başladım şuan hiç durmuyor ve bariz dışardanda hissediliyor İkinci gebeliğim olduğu için erken hissettiğimi düşünüyorum endişelenmeyin ileriki haftalarda fazlasıyla hissedersiniz
Htcerdogn Fatmanur21 normal diyolsr canım ama bizimki 18 de başladı 21 iz aşırı hareketli hissetmediğim an az diyebilirim maşallah 🤷🏼♀️