Ayy sonunda ben de yazıyorum sabah suyumun gelmesiyle hastaneye koştuk sıfır açıklık ve sıfır sancıyla mecburen sezeryan oldum, hiç korkmayın korktukça sadece stres yapıyorsunuz, normal doğumdan çok korkuyordum yine de yaparım diye normali bekledik ama vücudum hazır değilmiş ki normale hiçç açılmam olmadı sezeryan sonrası biraz zor 8 9 adımdan fazla yürüyemedim henüz inşallah birkaç güne toparlarız 🕊🕊 Allah herkese nasip etsin inşallaahhh ♥️