2 gün sonra sezaryen doğumum var . Bir an önce doğurup yavruma kavuşmak istiyorum ama bir taraftan korkularım başladı. Bugün dayanamadım eşime ağladım … stres oluyorum zaman yaklaştıkça. Doğurunca uykusuzluğa dayanamıcam gibi geliyor zorlanıcam gece 2 saatte bir emziricem falan bunlarla baş edemezsem diye kötü hissediyorum. Niye böyle oldum bilmiyorum kafam Allak bullak dokunsalar ağlayacak gibiyim . Salak saçma düşüncelere başladım