GzdeBilgeYlmaz doktorundan normal rapor alabilirsin bildiğim en fazla 10 gün yazıyorlar sanırım doğum iznine kadar 10 gün 10 gün alıp sonra iznine ayrılırsın hamile olmasan bile rahatsızlandığında rapor almak en doğal hakkın bel ağrısı diye sebep gösterip rapor verebilir doktorun