Linakent Kızlar başlıktanda anladığınız üzere kasık ağrım var ve oturup uzanırken hatta yürürken bile zorlanıyorum bebişin başını kasığımda hissediyorum artık sizlerde durum ne ?
Beyzan738 Linakent Bende öleyim 32+5 deyiz.. kasığımda baskı ağırlık var ve bel , sırt ağrısı acayip .. ara ara da kasigima sancılar giriyor sonra gecyor acaba normalmiki
Zeyno2016 Linakent 33+3aynı durumdayım en çokta oturub kalktığımda biraz yürüyəmiyorum 😐sağlıka kucağımıza Alalım İnsAllah🤲