Deletedmom623737 bende geçenlerde gördüm aynada sabah nasl moralim bozuldu çok yok iki üç ama bakamadim bile😒şaştım kaldm daha bu yaşımda ne beyazı diyip durdum .. gobegimde fazla catlagim yok die sevinirken koltuk altimin oralarinda , kalça ve üst bacak yanlarında birsuru kırmızı kirmizi catlak oluşmuş onada ayrı bı şaşkın oldum🙄yüzüm desen sivilce ve aşırı lekeleri
çok kilo aldm heralde ondn 🤦🏻♀️