Ya anlamıyorum herşey beni buluyor ya 😞 hem koronayım bugun 5 . Günüm oldu bide üstüne bugun akşam üstü kanamam gelmeye başladı hemen hastaneye gittik doktor baktı çok şükür bebeğim iyi suyuda iyi düşük önleyici iğnemi de vuruldum hala kanamam geçmedi sinirlerim bozuldu 😢😢 bu arada 14+5 oldum bugun