Selam kızlar bi kaç saattir aşırı bel ve kasık ağırlarım var bilhassa bel ağrım sağ ve sol yatınca bile geçmiyor düz yatmak istiyorum acaba yalancı sancımı yaşıyorum sürekli idrarım var gibi ama yürürken kasıklarım ağrıyor doktoruma ulaşamıyorum korkmam gereken bir durum var mı sizce bebişimde tüm gündür çok az hareketli 😔