1Pamuk Benim hamileliğim yeni 5 haftalık mis hayırlısı ile Rabbim isteyen cümle kadınlara hayırlısı ile nasip eder inşallah ❤️ ben daha dahiliye gidip kontrol etmedim 15 gün sonra kontrole çağırdı o zamanı beklesem mı sizce sorun olur mu yoksa
moom222 1Pamuk cnm.ozel.hastanede gidip TSH ve T4 testi yaptira bilirsin 2.50nin altındaysa sorun yok demektir bu sonuçla. Dahili ye ye git hap kullanıp kullanmicahini sana söyler ben her ay düzenli baktiriyorim 2.50 nin altında ilacın dozu yeterli olduğu için doktora gitmiyorum kadın doğum doktoruna her seferinde söylüyorum testin sonucu bu diye oda sorun yok diyor eğer 2.50 üzerine aşarsa dahiliye ile görüşüyorum
Darling96 1Pamuk ben 1 ay beklemiştim daha sonra dahiliyeye çıktım ilaç tedavisine başladı doğurana kadar kullanıcam ayda 1 tahlil veriyorum o kadar ilk 3 ay troid yüksekliği normalmiş zaten daha sonraki aylar için riskli olabiliyormuş
Melike464860 1Pamuk canım ben hemen gittim değerim iyi cıktı 1 ay sonra tekrar gel dedi ayda 1 takibin yapılacak gebelikte çok önemli dedi
1Bayan Melike464860 bende de var aynı rahatsızlık suan 9 haftalık hamileyim Almanya’da yaşıyorum doktorum tatilde ne yapacağımı hic bilmiyorum suan kullandığım ilaç eutrox 25 her sabah aç karnınıza acaba zararı olur mu bebege hic bilmiyorum
112prmanne 1Pamuk tiroit için 4 ay çok uzun bi süre zaten gebelikle beraber tsh demgesizleşiyor bence yarın ilk iş git dahiliyeye doz düzenlemesi yapar ve doktor seni çağırmasa bile her ay git muayene ol ❤️ Çok geçmiş olsun 🥰
Melike464860 1Pamuk tabiki ihmal etme ben gebelik düşündüğüm için 2 ay öncede gitmiştim. Dahiliye duruma gore dozunu ayarlayacaktır zaten. Birde gebelik hormonu da troid hormonunu etkileyebiliyor diye duydum o yüzden sıkı takip gerekiyormus
1Pamuk 112prmanne yok benim troitlrt alındı komple devamlı ilacım var ve bana doktorum 6 ayda bir gel diyor o sebeple dedima ama doğru gitmem lazım 🥺 sanırım bu şehirde düzgün hastane olsa keşke gitsem hemen ya
Sevvaldogan Bende hamilelik öncesi guatr çıktı ilaç kullanıyordum hamile kaldığımı öğrendiğimde doktora hemen gittim ilk 3 ay bebek için guatr çok önemliymiş zekasını etkileyebilir dedi doktor hatta ilaç dozumu artırdı
hayalimibekliyorumm Bende 6,5 aylık hamileyim öğrendiğimden beri ilaç kullanıyorum levotiron 250 ml ama yarısını doğuma kadarda kullanıcam galiba ama 15 günde veya 30 günde bir kan verip baktırıyorum
Denizmrt hayalimibekliyorumm bende kullanıyorum hamile kalmadan kullanıyordm propycil diye bir ilaç ilk gün de 6 ad ile başladım aşırı yüksekti değerlerm şimdi günde bir içiyorum Şubat sonu benm de randevum var kontrol için troit kontrolü hamilelikte çok önemli 😌
Melike464860 1Bayan hayır ac karnına içmen gerekiyo etkili olması için. 1 saat felan bekliyorum öyle kahvaltı yapıyorum ben benimde 75 ictigim
Esraaer 1Pamuk canım sağlık ocağı da bakıyor ertesi güne çıkıyor sonuç illa dahiliyeye gitmen gerekmiyor yani sonucunu aile hekimin yorumlar o derse ben yorumlayamam dahiliye ye gidersin sıra alıp bulmak gitmek için diyorum sağlık ocağı daha yakın diye ve en önemlisi bundan sonra her ay baktırman gerek ihmal etme bende eutyhrox kullanıyorum değeri 2.5 altında tutmaya çalışıyorlar 38 haftalığım bi sıkıntı olmadı çok şükür