Miray0055 Ben 4 cmden sonra epidural istedim ozamana kadar kendi sancılarım zaten çok katlanılırdı 40sn sürüyordu sadece ve dinleniyordum geçince ama doğumu hızlandırmak için suni sancı verdiler ve nst bağladılar beni o zorladı sancıları hiç ayakta karşılayamadım birde devamlı bir sancı vardı kendi sancım gibi değildi baktım olmıcak zaten bütün gecede uyku uyumamıştım heycandan epidural istedim daha doğrusu taktırmıştım ama ilacı verdirtmemiştim desim artık zorluyor ilacı verin ve o an bıçak gibi kesildi herşey nst sancı tavan ben o an dedikodu yapıp ebelerle gülüşüyorum falan 😂 Doğum anına kadar bu böyle sürdü gitti hiç bir ağrı sancı yok dezavantaj diyemem ama biraz leyla oluyosunuz işte bence oda gayet güzel bir kafa zaten 😂😂😂 Dediğim gibi ıkınma isteği geldi çok rahat ıkındımda sadece suni sancı kızımı yormuştu ve zayıf bir bebekti ben ne kadar ıkınsamda o kendini iktiremedi doktorum karnıma bastı oyüzden ama o an onuda hissetmedim sadece nefesim kesildi baskı fazlaydı ama acı falan hiç yok normalind eo kısım ağrılı oluyormuş çünkü. Sonrasındada tek dikişim vardı zaten epiduralin etkisi gidince o dikiş yerimin ağrısını hissettim ağrı kesici vurdular yine rahattım hiç bir dezavantaj yaşamadım ben