Canım doğumdan önce 8 doğumdan sonra 8 olmak üzere toplamda 16 hafta izin hakkın var. 32. Haftanda izne ayrılabiliyorsun ama doktorun onayı olması halinde çalışmaya devam etmek istersen bu süreyi 37. Haftaya kadar uzatabilirsin. Arada ki 5 haftalık sürede doğum sonrası raporuna eklenmiş olur. 24. Haftada ayrılma durumu yalnızca kamu çalışanları için yapılan bir düzenleme ne yazık ki. Süt izni de çocuğun 1 yaşına gelene kadar günde 1,5 saattir bu saat diliminide ne zaman kullanacağını işverenle birlikte ortak karar alarak verebiliyorsun:) 170 de çalışıyordum, yeni ayrıldım