Allahım ya takmayın hepinize söylüyorum kimseyi etiketlemiyorum arkadaşlar sözüm herkese şeker sorununuz yoksa eğer takmayın ben 58 ile kaldım doğuma girmeden bir hafta önce 87 idim doğuma girdim çıktım 72 kaldım ve bebeğim sağlıklı doğdu çok güzel gelişimi şuan kreşe gidiyor 3 yaşında şişko değil obez değil ama boyu üzüm kemikleri iri sağlıklı evet 30 kilo fazla doğru ama hepsi yendiğimiz değil bazımız çok ödem oluyoruz ben mesela ve doğumdan 6 ay sonra diyet yaptım 3 hafta da 10 kilo verdim 3 sene boyunca aynı kilodaydım 65 ve kimse doğum yaptığıma inanmaz geçen süpriz bir bebek oldu e ben şimdiden kilo aldım 5+4 ve 2,5 kilo aldım bile