Yanlış bilgi vermek istemem ama bildiğim kadarıyla yumurtlama döneminde olgunlaşan yumurtalarin dollenmek için yumyrtaliklardan dışarı salınmasına çatlama diyorlar ama tabi herzaman yumurtlama ve çatlama olduğu zaman döllenme yani gebelik olusmuor ben gecen ay yumurtlama ve çatlama gördüm fakat gebelik olusmadi insallah rabbim bizim gibi gönülden isteyen herkese nasip eder