Bizde ki şehir hastanesinde herkes tek kişikik odalarda doğumunu yapıyodu bn sürekli geziyodum odada sıcak duş alıyordum yani oda içersinde olduğun sürece sıkıntı olmuyi doğumdan sonra da tek kişilik odadaydm refakatçi olarak eş alinmiyodu bayanlar kabul ediliyordu