SerraveAnnesii 12.haftadan beri kullanıyorum. Doğum yaptıktan sonra bir ay daha kullanıcam doktorum öyle söyledi ☺️
Kayaaelif Bende 16+2 yım doktor randevum 2 hafta sonra o zaman verırım dedı acaba geç mı başlıcam dıe sorayım dedım