Ben bir hafta önce testim pozitif çıkmıştı korana testim tam sevindik. Karantinamız bitti diye eşimden iş yeri test istedi bu sefer o pozitif çıldırcaz artık sülalemden binamdan arkadaşım kim gittiyse pozitif sistemde mi sorun var bizdemi devlete randevum vardı kaynadı gitti özele aldım yarına gitsem bakılmaz bunu da biliyorum ay kısır döngüye girdik 1 buçuk aydır hastalıktan kurtulamıyoruz doktora gidemedim yaa 1 buçuk aydır 1yaşında oğlum hastalandı ardına ben tekrar oğlum sonra eşim sonra tekrar ben hastalandım 1 buçuk hafta zoraki kalktım yataktan sırf oğlum için sonra sağlık ocağı teste yönlendirdi gittim pozitif tam bitti dedik eşim turp gibi hiç bişisi yok iş yeri istediği için o da pozitif çıktı kaldık mı yine