silacetin88 geçmiş olsun korkmayın ben de de risk var ve ben günde iki defa progesteron iğne vuruyorum bu hem siz hem bebeğiniz için artı güçlendirici bir şey. Bende yakın zamanda aynı şekilde ilk önce simsiyah bir kan bu baya bir çok gelmişti ki bu tehlikeli bir durummuş sonra kırmızıya yakın leke geldi sadece tuvalet için yerimden kalktım hep yattım diyebilirim üç dört gün içinde bitti çok şükür sende dua et ve dinlen doktorunla görüştüğünü söylediğin için bunları daha rahat söyleyebiliyorum . Çok geçmiş olsun