Kızlar şeker yüklemesini 30. Haftamda yaptırdım geç yapılmış bana doktorum o zaman söylemişti önceki doktor hicbirsey söylemiyordu doktor değişikliğinden sonra yaptırdım sonuc 140 çıkmış tokluk testi de 75 çıktı şimdi 35. Haftadayiz ve bugün diyetiysen bana diyet listesi yaptı sakın aksatma dedi yanı doğuma da şurda 2 hafta falan kaldı uymalı miyim sizce herkes takma birsey olmuyor falan diyor bilemedim yanı hersey yasak zaten birsey yiyemiyorum yedigim çoğu şey de yasak dendi birde kalkıp kendime yemek hazırlamaya bile üşeniyorum nasıl uyucam saat saat o listeye 😂