Mysaa Selcanayk ben mobilya kullandım baya büyük sallanmayan ama kayınvalidemlerde park beşik aldık o da çok çok kullanışlı hem her yere göturme kolaylıgın oluyor odasını aceleye getirmiceğim dersen park beşik kullanıslı olur öneririrm canım
zelihayazarr Selcanayk ben meltem smart mondo sallanır anne yanı beşik aldım çok beğendim. Bir de salonda falan kullanmak için ahşap sallanır ana kucağı aldım.
Aysekrcy Selcanayk yoyko park yatak kulllanıyorum 7 aydır çok büyük rahatlık tatile giderken bile yanımızda götürdük çok uzın zaman başka beşik almaya gerek kalmıyor